2009. december 6., vasárnap

97,5 ponttal osztályelső

A mai vizsga több szempontból is hihetetlen volt.
Elsőként azért, mert a Kishapsi - és ugye minden olvasó észrevette, hogy most már nem kishapsi Myke, hanem Kishapsi - olyan félelmetesen jól teljesített egész nap, hogy azt elmesélni is elég nehéz.

Szóval 10:45 körül érkeztünk a 12:00-kor kezdődő vizsgára, csak hogy a kaki-pisi program ne a vizsga alatt induljon be a pályán, amiről tudvalévő, kizáró ok.
Sétáltunk is jó nagyokat, még Ágival és Joker-rel is találkoztunk. Kicsit dumálgattunk, aztán a búcsút követően 11:20 körül megkezdődött a vizsga adminisztrációja.
A Kishapsi végig póráz nélkül volt, első szóra jött, ha volt is kis acsarkodási szándék benne, akkor is egy szóra el lehetett tántorítani ettől és nyugodtan várt végig!
Aztán kihúztuk az utolsó helyet a vizsgára, majd vártunk és vártunk ás vártunk.
Eközben a művész úr csak nyugodtan ült vagy feküdt mellettem, néha kicsit sétáltunk, hogy az időközben felgyülemlett folyékony dolgát üríthesse.
Aztán végre mi kerültünk sorra, és ezzel kezdetét vette a számomra is hihetetlen események sorozata!
Mindent hibátlanul csinált, figyelt rám, követett pórázon, ült, feküdt első szóra, megvárt helyben, ritmusváltásnál is figyelt, szóval TÖKÉLETESEN csinálta ezt a részt.
Ezt követte a helyben maradás, ami ugye addig tart, amíg a másik vizsgázó kutyus csinálja az anyagot.
Lefektettem, majd eltávolodtam, és csak figyeltem, és vártam, mikor pattan fel és jön hozzám, amit szokott csinálni :)
Hát nem pattant fel, nem ült fel, nem izgett-mozgott, hanem várt és feküdt egy helyben.
Én olyan, de olyan nagyon boldog voltam, hogy azt nem tudom leírni, ami még mindig tart és olyan igazi hülye és bárgyú mosolyt rajzol az arcomra, hogy azon még magam is meglepődöm.
Amikor a vizsgabiztos megkérdezte, hogy mi az a mondat, amiért odaadnám neki Májkit, akkor csak annyit bírtam mondani, hogy nincs az a mondat, sem pénz, amiért megválnék ettől az ebtől.
Ahogy kimondtam, az öröm keserédes lett, mert beugrott az ominózus első időszak egyik legpocsékabb élménye, amikor majdnem a kutyavisszaváltó ablaknál álltunk vele!
Rettentő rossz érzés volt!
De egy pillanat alatt átváltott újra édes örömmé az érzés, mert a válaszom, amely szerint nincs az a mondat sem pénz, amiért megválnék tőle, azonnal feloldotta ezt a pocsék érzést, és határtalan örömmel töltött el, különösen akkor, amikor azokba a nagy szemeibe belenéztem!
Most már nagyon jó nézni azokat a huncut szemeit :)

3 megjegyzés:

  1. Óriási gratula a kishapsinak és neked is Csaba! :-)))))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Nektek, nagyon-nagyon :)))
    Mi volt az a nagy hiba, ami miatt képesek voltak levonni 2,5 pontot? ;))))

    VálaszTörlés
  3. én rontottam el a menetelés közben állj, ül, marad, eltávolodik figurát azzal, hogy megállítottam a kishapsit, leengedtem a pórázt és mentem is tovább, ami miatt elmozdult a helyéről!
    én rontottam, nem ő, így az ő teljesítménye 100%-os volt.
    nekem kell beiratkoznom egy alapfokú gazdiknak szóló engedelmességi vizsga előkészítő tanfolyamra.

    VálaszTörlés